Pitanje:
Moje pitanje odnosi se na obnavljanje izobrazbe za Povjerenika za otpad na drugačiji način od onog prethodnog (niže navedenog). Trebam li na neki način obavijestiti o tome nadležno ministarstvo?
Imenovana sam za Povjerenika za otpad i upisana u Registar Povjerenika za otpad s licencom na 5 godina. To je isteklo te je u smislu zakonskih propisa - ukinuto. Pošto sam u Zakonu o održivom gospodarenju otpadom (NN 2123/2013) vidjela dolje navedene stavke:
Povjerenik za otpad
Članak 46.
(1) Pravna osoba koja je proizvođač otpada i zapošljava 50 i više osoba dužna je imenovati:
1. povjerenika za otpad (u daljnjem tekstu: povjerenik),
2. zamjenika povjerenika, koji će u slučaju spriječenosti povjerenika izvršavati njegove obveze.
Izobrazba o gospodarenju otpadom
Članak 52.
(1) Povjerenik za otpad i njegov zamjenik, direktor, odnosno fizička osoba koja upravlja davateljem javnih usluga iz članka 30. ovoga Zakona, odnosno…